هوآوی p20 pro

هوآوی P20 Pro رویای یک عکاسی حرفه ای

گوشی های هوآوی P20 Pro جدید ترین پرچمداران هوشمند ساخته ی یک شرکت چینی هستند. این گوشی دارای ویژگی های جدیدی است که یکی از آن ها دوربین سه گانه ی آن می باشد. هوآوی P20 Pro دارای بهترین پردازنده، 6 گیگابایت رم، 128 گیگیابایت حافظه ی داخلی و باتری بسیار قدرتمندی می باشد.نتیجه ی همه ی این ویژگی ها  گوشی هوشمند هوآوی P20 Pro شده است که قطعا برای عکاسان نیز یک انتخاب عالی می باشد.

طراحی هوآوی P20 Pro

طراحی هوآوی P20 Pro خیلی بی شباهت به گوشی های قبلی این شرکت نمی باشد. یکی از تفاوت های ظاهری آن خط Notch صفحه می باشد که در بالای آن قرار دارد. همچنین در جلوی این گوشی دوبین 24 مگاپیکسلی قرار گرفته است. گوشی هواوی P20 Pro با گلکسی S9 و S9 پلاس تفاوت هایی دارد. هوآوی P20 Pro دارای دکمه ی Home می باشد که می توانید از سنسور تشخیص اثر انگشت آن استفاده کنید.

هوآوی p20 pro

گذشته از همه ی این ها، هوآوی P20 Pro دارای دوربین سه گانه و فلش LED نیز می باشد. دوربین عکاسی اصلی این گوشی به صورت عمودی در بالای سمت راست پشت گوشی قرار گرفته است –دوربین گوشی هواوی P20 به صورت افقی می باشد. در زیر گوشی هوآوی P20 Pro اسپیکر های استریوی بسیاری قوی قرار گرفته است که صدا را به شفافیت و رسایی هر چه تمام تر به گوش می رسانند.

دکمه ی زیاد و کم کردن صدای این گوشی در قسمت راست آن قرار دارند که از جنس پلاستیک فشرده هستند. هنگامی که بر روی این دکمه ها فشار وارد می کنید، نه تنها نرمی دکمه ی IPhone X  را حس می کنید، بلکه صدای بسیار دلپذیری را نیز از آن ها می شنوید. شرط می بندیم که هواوی P20 Pro بهترین گوشی هوشمندی است که در این زمان در بازار وجود دارد. دستگاه فرستنده ی این گوشی از شیشه ی بسیار محکم و آلومینیوم ساخته شده است که آن را بسیار منحصر به فرد و کمیاب کرده است.

وقتی به رنگ بدنه ی بی نظیر هوآوی P20 Pro نگاه می کنید متوجه می شوید که دلیل خوبی برای خرید آن پیدا کرده اید. این گوشی دارای گارانتی بازگرانی است که شما به دلایل بسیاری می توانید آن را پس بفرستید. یکی از مهم ترین دلایلی که شما را تشویق به خرید این گوشی می کند این است که بدنه ی ساخته شده از شیشه و فلز این گوشی ، آن را از ضربه، فشار و خراش حفظ می کند.

صفحه نمایش هوآوی P20 Pro

صفحه نمایش لبه به لبه ی 6.1 اینچی این گوشی بسیار زیبا و چشمگیر است. پنل 18.7:9 این گوشی آن را از استاندارد صفحه که 16.9 می باشد، بزرگ تر کرده است. همچنین هواوی P20 Pro نیز مانند گلکسی S9 دارای صفحه نمایش OLED می باشد که از LCD بهتر است. گوشی های هوآوی P20  دارای صفحه نمایش LCD می باشند اما مدل Pro آن صفحه ی شفاف تر و محکم تری دارد. در کل OLED از همه نظر از OCD بهتر است. همانطور که قبلا گفتیم، خط Notch بالای صفحه نمایش این گوشی مانند خط iPhone X می باشد. در حقیقت این دو گوشی از لحاظ بسیاری به یکدیگر شباهت دارند.  هوآوی P20 Pro دارای صفحه ی تکفیک پذیر HD+ (1080 * 2160) می باشد که می تواند متن زیادی را در خود جای دهد. همچنین شما می توانید رنگ های این گوشی را نیز مطابق با میل خود تغییر دهید. ( بررسی تخصصی صفحه نمایش گوشی Huawei P20 Pro)

دوربین هوآوی P20 Pro

هوآوی P20 Pro اولین گوشی هوشمندی است که از دوبین سه گانه پشتیبانی می کند- یک دوربین 40 مگا پیکسلی با سنسور تصویر برداری از راه دور (f/1.8) ، یک دوربین 20 مگاپیکسلی با سنسور تک رنگی (f/1.6)، و یک دوربین استاندارد تصویر برداری 8 مگا پیکسلی (f/2.4). بهترین ویژگی دوربین این گوشی آپشن لرزش گیر اپتیکال (OIS) آن می باشد.

همه ی این 3 سنسور از بهترین تکنولوژی و قطعات آلمانی بهره می برند. دوربین 40 مگا پیکسلی هوآوی P20 Pro می تواند میلیون ها رنگ را به تصویر بکشد، سنسور 20 مگاپیکسلی آن همه ی جزئیات را در عکس جای می دهد و دوربین 8 مگا پیکسلی آن نیز برای زوم کردن بر روی تصویر به کار می رود.

گوشی های هوآوی مراحل بسیار زیادی را گذرانده اند تا اکنون از بهترین موتور های موجود (موتور دوبین AL) استفاده کنند -که برای اولین مرتبه در گوشی هوآوی P10 بکار رفته است. در نتیجه دوربین این گوشی دارای قابلیت های  تصویر برداری بسیاری می باشد؛ مانند تصویر برداری پیش فرض و دیگر موقعیت های مختلف مانند تصویر برداری متحرک ، تصویر برداری در شب و close-up.

گوشی هوآوی P20 Pro می تواند هم تصاویری که در روز گرفته می شوند و هم تصویر با نور کم، تمام جزئیات تصویر را نمایش دهند. همچنین دوربین جلوی 24 مگاپیکسلی این گوشی نیز دارای همین ویژگی ها می باشد. از طرفی دیگر فیلم برداری با این دوربین ها نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

مقایسه دوربین هوآوی P20 pro  با گلکسی S9

تصویر برداری با گوشی های هوآوی P20 Pro بر خلاف  گلکسی S9 ، دقیقا نشان دهنده ی آن چیزی نیست که در حقیقت وجود دارد ؛ بلکه طی فرایند هایی تصویر را بهتر و جذاب تر می کند. بسیاری از این دستکاری ها که به دلیل موتور AL دوربین این گوشی می باشد، باعث پردازش بهتر رنگ ها، و گاهی تیره کردن برخی نقاط می شود. اگر به تصاویر گرفته شده توسط این گوشی نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که با یک گوشی هوشمند معمولی گرفته نشده اند.

اگر از گوشی های گلکسی S9 و هوآوی P20 Pro استفاده کرده باشید، به راحتی متوجه می شوید که کدام یک بهتر است. با دوربین هوآوی P20 Pro می توان از محیطی  که نور بسیار کمی هم دارد نیز تصاویر بسیار جذاب و روشنی بگیرید که با اصل آن بسیار تفاوت دارد. همچنین با دوربین جلوی این گوشی نیز می توانید تصاویر بسیار شفاف و زیبایی را عکس برداری کنید.

 

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است