y7

گوشی Huawei Y7 Prime در یک نگاه

اگر بخواهیم از محصولات شرکت هوآوی حرف بزنیم یکی از گوشی هایی که امروز بر سر زبان ها قرار گرفته گوشی هوشمند Huawei Y7 Prime می باشد. در این پست قصد داریم تا نگاهی به امکانات و ویژگی های این گوشی بیندازیم.

لوازم جانبی هوآوی Y7 Prime

هندزفری ( طرح اپل )

شارژر

کابل USB

دفترچه راهنما و ابزار مورد استفاده برای سیم کارت

مشخصات سخت افزاری هوآوی Y7 Prime

Y7 Prime  یک گوشی بسیار محکم و دقیق است و به همین دلیل بسیار هم جالب توجه می باشد. در این پست امکانات این گوشی را برای شما بررسی می کنیم:

مشخصات Huawei Y7 Prime :

صفحه نمایش   :  inch 5.5  720p HD

دوربین : دوربین عقب  12MP و دوربین جلو 8MP

پردازنده :Qualcomm MSM8940 Snapdragon 435

حافظه RAM و حافظه داخلی : 3 گیگات بایت رم، 32 گیگا بایت حافظه داخلی و  یک کارت حافظه microSD تا 128 گیگابایت

باتری:4000 میلی آمپر غیر قابل تعویض توسط کاربر

سیستم عامل:Android 7 Nougat

دیگر امکانات:  اسکنر اثر انگشت

مشخصات نرم افزاری هوآوی Y7 Prime

این گوشی از جوانب بسیاری به Infix S2 Pro شباهت دارد، اما با یک باتری 4000 mAh  با فرمی کوچک تر بسته بندی شده است. باتری، وزن را کمی بیش تر می کند. وقتی آن را حمل می کنید، متوجه وزن کم آن خواهید شد.

جنس Y7 Prime از فلز شفاف و شیشه ای است و  بسیار هم خوش دست می باشد. وضوح و کیفیت تصاویر ثبت شده با آن خوب و قابل قبول هستند. هم چنین ازحالت PRO و حالت Slow-mo نیز پشتیبانی می کند.

همان طور که انتظار می رود، عمر باتری این گوشی ها واقعا خوب است. Y7 prime دارای باتری 4000 میلی آمپری با صفحه نمایش 5.5 اینچی و Snapdragon 435 است. یعنی اگر یک روز کامل را از اینترنت 4G استفاده کنید، در پایان روز هنوز هم حدود 56٪ از شارژ شما باقی مانده است. این بزرگ ترین قدرت این گوشی به حساب می آید. این گوشی یک دستگاه ضخیم یا زشت نیست و دارای یک باتری بزرگ می باشد که بسیار شگفت انگیز است.

وضوح صفحه نمایش آن فوق العاده است. امیدواریم که وضوح آن حداقل 1080p باشد و همه چیز را واضح تر نمایش دهد. با این حال، بازتاب رنگ و زاویه دید در این صفحه چندان بد نیست. ( هر آنچه که باید درباره هواوی Y5 2018 بدانیم)

دسترسی به پردازنده آن بسیار ساده است زیرا کار کردن با صفحه نمایش آن سخت نیست، به علاوه دارای 3GB RAM می باشد. Task های آن روان و چند کاره می باشند که مسئله مهمی نیست – شما به راحتی می توانید حالت های چند پنجره ای خود را داشته باشید، اما به یاد داشته باشید که نمایشگر 720p محدود است.

این گوشی دارای هندزفری های طرح iPhone می باشد، هم چنین اسکنر اثر انگشت آن به خوبی کار می کند. سرعت این اثر انگشت زیاد نیست اما دقت زیادی دارد. هنگام خرید به این نکته توجه کنید که این گوشی ها باید حتما اسکنر اثر انگشت داشته باشند.

در پایان نظرات خود را درباره این مطلب برای ما بنویسید.

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است