گوشی های هواوی با سیستم عامل اندروید 9 وارد بازار خواهند شد

شاید بتوان بازار رائه محصولات دیجیتال را یکی از ملتهب ترین بازار های خدماتی در دنیا به شمار آورد. در این بازار نو آوری حرف اول را می زند؛ کافی است محصولی که شما ارائه می دهید چند ویژگی برتر از نسبت به محصول قبلی داشته باشد، اینجاست که باید فاتحه محصول قبل را خواند! گفته ها هاکی از آن است که شرکت هواوی قصد دارد تا محصولات جدید خود را تحت سیستم عامل اندروید 9 به بازار ارائه کند. در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی اندروید 9 با محصولات جدید هواوی

شما زمانی پیروز یک رقابت خواهید شد که یک ویژگی را قبل از دیگران به بازار عرضه کنید و در اختیار مردم قرار دهید؛ بر حسب همین گفته شرکت هواوی قصد دارد تا قبل از دیگران تحولی مهم در محصولات خود ایجاد کند.

طبق آخرین گفته کمیسیون اقتصادی مشترک اروپا و آسیا، شرکت هواوی قصد دارد تا اسمارت فون هایی تحت سیستم android 9 به بازار این قاره ها معرفی کند.

گام بزرگ هواوی در عرضه این سیستم عامل عرضه آخرین نسخه سیستم عامل گوگل می باشد.

برنامه های جدید

استفاده از این سیستم عامل می تواند قادر است تا زمینه جدیدی را در عرصه ارائه اپلیکیشن و بازی به وجود آورد و امکانات جدیدی را در دست کاربران قرار دهد.

بر این اساس قرار است تا نسخه جدید رابط کاربری شرکت هواوی یعنی “UI Emotion” همراه با این سیستم عامل عرضه شود و به بهبود کارایی آن کمک کند.

اگر شما قصد دارید یک ویژگی جدید را برای بهتر شدن ارائه دهید، می بایست سایر خدمات همراه نیز نسبت به آن ویژگی در سطح بالایی ارائه شوند تا کیفیت به خوبی به چشم آید.

شرکت هواوی قصد دارد تا اولین نسخه اندروید 9 را بر روی هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو و هواوی میت 20 لایت ارائه دهد.

Kirin 980 چیپ ست اختصاصی شرکت هواوی است که از آن بر روی محصولات قدرتمند خود استفاده می کند.

احتمال می رود این چیپ ست بر روی هواوی میت 20 و mate 20 pro هم مورد استفاده قرار گیرد؛ اما برای هواوی میت 20 لایت قطعا باید انتظار چیپ ست قدرتمند تری را داشته باشید.

شایعات در رابطه با محصولات جدید فراوان اند اما محتمل ترین آنها استفاده از یک باتری 4200 میلی آمپری و همچنین یک صفحه نمایش 6.9 اینچی قدرتمند است که امکان اسکن اثر انگشت را بر روی خود را دارد.

گفته می شود این محصول در ماه اکتبر سال جدید میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

1 دیدگاه

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است