پی اسمارت 2019

پی اسمارت 2019

گوشی موبایل پی اسمارت 2019 یکی از میان رده های جذاب بازار تلفن همراه در سال 2019 میلادی خواهد بود. این تازه وارد چینی که ساخت شرکت هواوی است که دارای کیفیت ساخت فوق العاده و امکانات بی نظیری است. این گوشی که در دسامبر 2018 معرفی و عرضه شده است تا هم اکنون استقبال خوبی را در بازارهای جهانی به خود دیده است و همین موضوع باعث می شود بتوانیم آینده روشنی را برای آن در نظر بگیریم.

ابعاد متناسب، حافظه داخلی بالا، پدازنده با کیفیت و دارا بودن حسگر اثر انگشت از جمله ویژگی های بارز این گوشی موبایل است که برای یک میان رده بسیار خوب و جذاب می باشد. در یک بیان کلی باید بدانید که صفحه نمایش LCD در پی اسمارت 2019 به کار رفته است.

حافظه داخلی این موبایل 64 گیگابایت است و این یک نقطه قوت بزرگ برای یک میان رده به حساب می آید. باتری قوی 3400 میلی آمپری نیز یکی دیگر از ویژگی های پی اسمارت 2019 می باشد. این اقدام هواوی نشان می دهد که این شرکت چینی حتی در موبایل های میان رده خود قصد استفاده از باتری های قوی دارد و در این مسیر پیشتاز شده است. دوربین های دوگانه در پی اسمارت 2019 مورد استفاده قرار گرفته است.

سخت افزار و نرم افزار پی اسمارت 2019

پی اسمارت 2019

این موبایل دارای ابعاد 155.2 در 73.4 در 8 میلی متر است، یک اندازه قابل قبول و مناسب برای یک گوشی موبایل شخصی! پی اسمارت جدید دو سیمکارت را می توان در خود جای دهد که البته فقط یکی از آن ها می تواند فعال باشد. این به آن معناست که نمی توانید هر دو سیمکارت خود را به صورت همزمان استفاده کنید. تراشه Hisilicon Kirin 710 در این میان رده به کار رفته است و در کنار پردازنده مرکزی 8 هسته ای این کوبایل، قدرت فوق العاده ای را برای کاربران می سازند. هشت هسته ی این موبایل شامل چهار هسته 2.2 و چهار هسته 1.7 گیگاهرتز هستند.

پردازنده گرافیکی پی اسمارت 2019 از نوع Mali-G51 MP4 است. همانطور که گفتیم حافظه داخلی این پی اسمارت 64 گیگابایت است که احتمالا بعید خواهد بود شما احتیاجی به کارت حافظه جانبی داشته باشید. البته اگر احتیاج به فضای بیشتری داشتید می توانید تا سقف 512 گیگابایت به حافظه موبایل اضافه کنید. همچنین حسگر اثر انگشت در P Smart 2019 استفاده شده است و شما می توانید از بهترین تکنولوژی برای قفل و باز کردن موبایل استفاده کنید.

پی اسمارت 2019 از اندروید 9.0 (پای) بهره می برد. همین به روز بودن و استفاده از آخرین نسخه اندروید یکی دیگر از نقاط قوت این میان رده به حساب می آید. رابط کاربری EMUI که رابط کاربری اختصاصی هواوی است نیز با آخرین نسخه ی خود در این موبایل به کار رفته است. در مجموع اگر به دنبال یک موبایل قدرتمند از نظر سخت افزار و نرم افزار هستید می توانید بدون هیچ شک و تردیدی به سراغ جدیدترین پی اسمارت هواوی بروید.

صفحه نمایش هواوری P Smart 2019

پی اسمارت 2019

صفحه نمایش P Smart 2019 از نوع ال سی دی خازنی است وقابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. اندازه این نمایشگر نیز 6.21 اینچ می باشد که نسبت به اندازه بدنه موبایل چیزی حدود 83% است. این نمایشگر با کیفیت دارای رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل می باشد و حدود 415 پیکسل در هر اینچ نیز دارای تراکم پیکسلی می باشد. در مجموع می توان صفحه نمایش پی اسمارت 2019 را یک نمایشگر خوب و با کیفیت دانست.

دوربین پی اسمارت 2019 هواوی

پی اسمارت 2019

این گوشی موبایل دارای دوربین دوگانه است که تقریبا یک امر رایج در میان گوشی های جدید این روزها به حساب می آید. اگرچه که فقط یک دربین 13 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 2 مگاپیکسلی در پی اسمارت 2019 مورد استفاده قرار گرفته است اما دو گانه بودن ان دوربین ها کافیست تا یک زوج مکمل و جذاب را بسازند و تصاویر خوبی را برای کاربران ثبت کنند.

دوربین پی اسمارت دارای فلش LED، قابلیت عکاسی پاناروما و قابلیت عکاسی HDR است. همچنین کیفیت فیلمبرداری این موبایل نیز 1080p@30fps می باشد. نکته قابل توجه در مورد دوربین های پی اسمارت 2019 ، دوربین سلفی این موبایل است که 24 مگاپیکسلی است. این دوربین که یک دوربین با لنز قوی به حساب می آید می تواند هر کاربری را در هنگام گرفتن تصاویر راضی و ذوق زده کند!

باتری Huawei P Smart 2019

پی اسمارت 2019

پی اسمارت 2019 دارای یک باتری 3400 میلی آمپری می باشد. این باتری که ظرفیت بالایی دارد می تواند موبایل شما را به طور تضمین شده تا یک روز کامل روشن نگه دارد و دیگر دغدغه ای برای تمام شدن باتری در میانه روز و خاموش شدن موبایلتان نخواهید داشت.

باتری پی اسمارت 2019 توسط درگاه میکرو یو اس بی شارژ می شود. البته به یاد داشته باشید که این پی اسمارت همانند سایر گوشی های هواوی در سال های اخیر قابلیت تعویض باتری را ندارد.

سایر ویژگی های پی اسمارت 2019

این موبایل که در حدود 250 یورو قیمت دارد دارای ویژگی های ساختاری و امکانات دیگریست که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. پی اسمارت جدید هواوی دارای نسخه 4.2 بلوتوث می باشد. این گوشی از شبکه 4G و LTE نیز پشتیبانی می کند تا کاربران بتوانند از سرعت بالای اینترنت بهره مند شوند.

علاوه بر حسگر اثر انگشت که در پشت گوشی به کار گرفته شده است، پی اسمارت 2019 دارای حسگرهای شتاب سنج و ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و قطب نما نیز می باشد. جک هندزفری این موبایل مطابق معمول 3.5 میلی متری است و همچنین پی اسمارت 2019 دارای یک میکروفون اختصاصیبرای از بین بردن نویزهای صدا است.

اگر به دنبال یک موبایل به روز و جدید هستید و البته نمی خواهید زیاد هزینه کنید، پی اسمارت 2019 را به عنوان یکی از گزینه های اصلی خود برای خرید در نظر بگیرید. این موبایل را می توان رقیب گوشی های رده A و J از شرکت سامسونگ دانست. پی اسمارت با سخت افزار و نرم افزار خود و همچنین دوربین سلفی فوق العاده و باتری قدرتمندش گزینه بسیار مناسب و جذابی برای تمامی کاربران در سراسر دنیاست.

نظر شما در مورد گوشی پی اسمارت 2019 چیست؟

پی اسمارت 2019 دیدگاه

  1. گوشی عالی هستش همه چیش راضی کننده ست دوربین سلفیش 16 هست نه24 که بازم عالی هست دوربین پشت با دوربین سلفیش خیلی خوبه درکل از خریدم راضیم

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است