نوا 3 و نوا 3 آی با پشتیبانی از قابلیت GPU Turbo

نوا 3 و نوا 3 آی با پشتیبانی از GPU Turbo در هند

ورود نوا 3 و نوا 3 آی با پشتیبانی از GPU Turbo در هند

پس از معرفی نوا 3 در چین در تاریخ 18 جولای یعنی امروز، هواوی قصد دارد تمام سری های نوا را وارد بازار هند کند. راه اندازی سری هواوی نوا توسط Amazon.in به وسیله یک تیزر در خود وب سایت تایید شده است. قرار است فروش این گوشی ها از تاریخ 26 جولای 2018 آغاز شود. البته این تیزر اشاره مستقیمی به گوشی های نوا 3 و نوا 3 آی نکرده است. و ما نیز هنوز نمی توانیم با اطمینان در خصوص این موضوع صحبت کنیم. با نمایندگی هواوی ایران درادامه همراه باشید.

نوا 3 و نوا 3 آی با پشتیبانی از GPU Turbo

هواوی نوا 3 یک جانشین موفق برای سری قبلی نوا یعنی نوا 2 می باشد. این گوشی بسیاری از ویژگی ها را نسبت به مدل قبلی به دست آورده است. دو تصویر بالا که در آمازون منتشر شده اند، اشاره به دوربین دوگانه در جلو و عقب گوشی دارند. همچنین ویژگی 3D Qmoji Huawei را تایید می کنند که گفته می شود همانند ویژگی Animoji اپل است. هر دو دستگاه اولین گوشی هوشمند هواوی خواهند بود که با تکنولوژی GPU توربو وارد بازار می شوند. نوا 3 و نوا 3 آی با پشتیبانی از GPU Turbo قادر هستند عملکرد گرافیکی را تا 60 درصد ارتقا داده و مصرف باتری را تا 30 درصد کمتر کنند.

در خصوص این دو گوشی ما انتظار داریم یک صفحه نمایش 6.3 اینچی IPS با رزولوشن Full HD + (2340 × 1080 پیکسل)، نسبت تصویر 19.5: 9، محافظ شیشه ای منحنی 3D، با نسبت 85 درصدی صفحه نمایش نسبت به بدنه و پرازنده 4 هسته ای Kirin 970 SoC با باتری 3750 میلی آمپر ساعتی در گوشی نوا 3 ببینیم.

این گوشی دو سیم کارته بوده و دارای رابط کاربری EMUI 8.2 بر پایه ندروید 8.1 اوریو می باشد. همچنین به وسیله یک کارت microSD قادر است تا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشد. به علاوه دارای یک دوربین 24 و 16 مگاپیکسلی با دوربین دیجیتال f / 1.8 ، PDAF، حالت Bokeh، و ضبط ویدئو 4K می باشد. این گوشی در جلو و عقب دوربین های دوگانه دارد.

هنوز اطلاعات دقیقی از نوا 3 آی منتشر نشده است اما انتظار می رود که مشخصات و ویژگی های آن با یک تفاوت نسبی با نوا 3 به عنوان یک گوشی قوی بین گوشی های میان رده منتشر شود.

خبرها حاکی از آن است که نوا 3 امروز یعنی 18 جولای معرفی خواهد شد. باید دید تا ساعاتی دیگر این اتفاق خواهد افتاد یا خیر؟ انتظار می رود که Huawei Nova 3i با مشخصات پایین تر نسبت به گوشی هواوی نوا 3 منتشر شود. احتمالا همان رزولوشن 6.3 اینچ FHD + با پشتیبانی از صفحه نمایش دندانه دار را بیبینید. پنل پشتی تلفن دارای دوربین دوگانه 2 + 16 مگاپیکسلی است. همچنین دارای یک باتری 3340 مگاهرتزی می باشد. سیستم عامل این گوشی نیز آندروید 8.1 Oreo با EMUI 8.2 UI خواهد بود.

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است