گوشی های 2019 هواوی

معرفی و بررسی گوشی های 2019 هواوی

گوشی های 2019 هواوی همانند سال های گذشته، نسبت به نسل های قبلی خود دارای امکانات و طراحی بهتر و جذاب تری هستند. شرکت هواوی که از حدود سال 2010 وارد بازار جهانی موبایل شده است هر ساله تلاش دارد نا گوشی های موبایل بهتر و قوی تری تولید کند تا خودش را یگانه پیشتاز شرکت های بزرگ جهان قرار دهد. در سال های اخیر سری های میت و هانر (Mate و Honor) بهترین موبایل های هواوی را شامل شده اند. در این مقاله می خواهبم به اخباری که از گوشی های 2019 هواوی منتشر شده است بپردازیم.

معرفی گوشی های 2019 هواوی

اگر مشتاق هستید که بدانید این شرکت چینی چه برنامه ای برای سال جدید میلادی درد، موارد زیر را ببینید و از زیبایی و قدرت آن ها متحیر شوید.

گوشی Mate 30 هواوی

گوشی های 2019 هواوی

این گوشی موبایل را می توان به عنوان اصلی ترین پرچم دار هواوی در سال 2019 دانست. این موبایل قدرتمند همراه با ظاهر زیبا و جذاب خود می تواند سهم بزرگی از بازار را به خودش اختصاص دهد و کاربران زیادی را جذب کند. زمان عرضه آن در سه ماهه ابتدایی سال تخمین زده می شود. میت 30 احتمالا از اینترنت 5G پشتیبانی می کند تا مصرف کنندگان بتوانند لذت بهره مندی از بالاترین سرعت اینترنت را تجربه کنند. پیش بینی ها درباره این گوشی، دوربین های سه گانه را به آن نسبت می دهند که از این نظر آن را مشابه میت 20 خواهد کرد. مجهز بودن به حسگر اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره (فیس آیدی) از احتمالاتی است که حضور آن ها در این موبایل تقریبا قطعی به نظر می رسد.

گوشی های 2019 هواوی

ظاهر Mate 30 نیز به احتمال زیاد اندکی نسبت به میت 20 تغییر خواهد داشت اما همچنان گوشه های خمیده و صفحه نمایش بزرگ را حفظ خواهد کرد. پردازنده بسیار قوی که در میت 30 هواوی به کار می رود می تواند آن را به رقیب بزرگ و سر سختی برای Galaxy S9 تبدیل کند. همچنین با توجه به مودمی که در این میت به کار می رود، سرعتی حدود 2.3 گیگابایت بر هر ثانیه برای آن پیش بینی می شود که تقریبا دو برابر S9 می باشد.

با در نظر گرفتن این توصیف ها درباره این میت جدید که جزء گوشی های 2019 هواوی است، می توان گفت چینی ها فکرهای بزرگی برای سال 2019 در سر دارند.

گوشی P 30 هواوی یکی دیگر از گوشی های 2019 هواوی

گوشی های 2019 هواوی
موبایل دیگری که می خواهیم به شما معرفی کنیم، گوشی موبایل پی 30 هواوی است که در سال جدید میلادی عرضه خواهد شد. P 30 را می توان یک پرچم دار قدرتمند دیگر دانست به طوری که به گفته یکی از مدیران هواوی، این موبایل حتی از P 20 و Mate 20 بهتر و قوی تر خواهد بود. زمان عرضه آن حدودا در ماه فوریه تخمین زده شده است. حرف و حدیث های زیادی درباره طراحی و ظاهر پی 30 بیان شده است اما هنوز هیچ خبر معتبری درباره آن منتشر نشده است. با تمام این شایعات، چیزی که مشخص و قطعی است کیفیت و ظاهر بسیار خوب آن می باشد چرا که یک پرچم دار همواره باید این دو ویژگی را داشته باشد. هواوی در سال های اخیر نشان داده که ذوق و سلیقه خوبی در ساخت و پدید آوردن پرچم دارها دارد!
با توجه به گفته های مدیر شرکت چینی، پردازنده Kirin 980 در این موبایل استفاده خواهد شد تا یکی از گوشی های 2019 هواوی با قدرت پردازش خارق العاده ای روانه بازار شود. به احتمال بسیار زیاد دوربین های سه گانه یک بار دیگر در محصولات هواوی مورد استفاده قرار خواهند گرفت و P 30 نیز از یک مجموعه سه تایی از دوربین ها بهره مند خواهد بود.

گوشی های تاشو هواوی

گوشی های 2019 هواوی
در یکی دو سال گذشته، بحث تولید گوشی هایی با قابلیت خم شدن بسیار داغ شده است. سامسونگ یکی از اولین شرکت هایی بود ه در این زمینه ادعا کرد که البته تا کنون موفق به ساخت یک نمونه قابل ارائه از آن نشده است. در این میان هواوی نیز به عنوان یکی از بزرگان بازار موبایل می خواهد در این مسیر قدم بگذارد و به نظر می رسد تصمیم محکمی برای این کار دارد. طبق گفته مدیر عامل این شرکت، آن ها قصد دارند موبایل های تاشو را با صفحه نمایش بزرگ بسازند تا آن ها کم کم جایگزین کامپیوترهای شخصی بشوند. یک خبر قطعی درباره این موبایل ها وجود دارد آن هم این که قطعا از پردازنده Kirin 980 در آن ها استفاده می شود. از دیگر خبرهایی که وجود دارد و البته هنوز در حد شایعه هستند می توان به صفحه نمایش 7 اینچی اشاره کرد. برخورداری از اینترنت 5G یکی دیگر از شایعاتی است که درباره گوشی های تاشو شرکت هواوی بیان شده است.

وقتی درباره خم شدن یک گوشی صحبت می کنیم، تنها منظور خم شدن صفحه نمایش نیست! سخت افزار و اجزای این موبایل ها درون آن ها قرار دارند و این موبایل در هنگام خم شدن نباید از این نظر آسیب پذیر باشد. همه این موارد باعث می شوند تا ساخت یک موبایل تاشو بسیار سخت و طاقت فرسا باشد. باید دید هواوی چه ترفند و روشی برای ساخت چنین عجایبی دارد!

به کارگیری قابلیت های جدید و طراحی های زیبا در گوشی های 2019 هواوی ، کاربران و طرفداران این برند را بسیار ذوق زده خواهد کرد. باید ببینیم که در سال جدید میلادی جنگ میان دو غول اندروید، یعنی هواوی و سامسونگ را چه کسی پیروز خواهد شد. البته که اگر کلی تر نگاه کیم، در بازار تلفن همراه رقیب بسیار قدرتمندی به نام اپل حضور دارد که همواره موبایل های فوق العاده ای را روانه بازار کرده است و خلاقیت بی نظیری در ساخت آن ها داشته است.

سال 2019 احتمالا سال استفاده از دوربین های چندگانه ( دو یا سه و یا چهارگانه) خواهد بود. همچنین استفاده از پردازنده های قدرتمند نیز از احتمالات بسیار قوی برای موبایل های سال جدید هستند. اگر رویابافانه به نظر نیاید و خواب های بشر به واقعیت بپیوندند، احتمالا موبایل های تاشو را در این سال مشاهده خواهیم کرد. منتظر گوشی های 2019 هواوی و سایر شرکت های جهانی باشید.

نظر شما در مورد گوشی های 2019 هواوی چیست؟

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است