آغاز فروش گوشی های 5G از ماه ژوئن

فروش گوشی های 5G از ماه ژوئن 2019 آغاز می شود.

پیش از این دیدیم که هواوی برنامه های آتی خود را مبنی بر ساخت گوشی های 5G اعلام کرده بود. این کمپانی به تازگی زمان بندی خاص خود برای این هدف را نیز اعلام کرد.

اریک شو گفت احتمالا تا ماه مارس 2019 اولین تراشه های گوشی های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات ساخته خواهند شد. در نتیجه تا ماه ژوئن همان سال هواوی قادر خواهد بود که گوشی های 5G خود را تولید کند. با این اوصاف برخلاف پیش بینی های گذشته گوشی جدید Huawei P30 2019 دارای این قابلیت نخواهد بود. همچنین با توجه به روند فروش گوشی های P30 احتمالا تا اکتبر 2019 این گوشی های جدید 5G وارد بازار نخواهند شد. این دستگاه به طور بلقوه اولین پرچمدار هواوی برای پشتیبانی از این تکنولوژی خاص خواهد بود.

فروش گوشی های 5G از ماه ژوئن

تیم نمایندگی هواوی ایران معتقد است در حال حاضر کاربران و طرفداران هواوی انتظار دارند که تا پایان سال جاری زمان اتصال به شبکه در این گوشی ها کاهش یافته و شاهد تاخیر کمتری باشند. این موضوع روند توسعه بازار را تا حد قابل توجهی بهبود می بخشد. علاوه بر این مدیر عامل هواوی معتقد است که قابلیت 5G ارتباطات مجازی را نیز به طور قابل توجهی ارتقا می دهد. هر چند هنوز مشخص نیست که هواوی عینک های واقعیت مجازی 5G را نیز تولید کند یا خیر؟

در نهایت با توجه به اینکه آغاز فروش گوشی های 5G از ماه ژوئن می باشد، احتمالا این گوشی جز گوشی های میان رده خواهد بود. همچنین پیش بینی می شود که تراشه این گوشی مانند میت 30 تراشه Kirin 1020 باشد.

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است