فروش پرچمدار هواوی در نیمه اول 2018

آمار خیره کننده هواوی در فروش پرچمدار در نیمه اول سال 2018

به لطف فروش بیش از 19 میلیون گوشی پرچمدار، هواوی توانست در نیمه ی اول سال میلادی رقیب سرسخت خود را یعنی اپل کنار زده و در رده ی دومین عرضه کننده گوشی در بازار جهانی قرار بگیرد.

براساس گزارش موسسه آماری IDC هواوی در این بازه زمانی توانسته است رشد چشمگیری داشته باشد و بیش از 95 میلیون گوشی به بازار عرضه کند.

طبق این آمار در بین گوشی های عرضه شده پرچمدار هواوی یعنی میت ده، نزدیک به ده میلیون فروش رفته است و در رتبه‌ی بعد گوشی تازه معرفی شده پی 20 با فروش 9 میلیون دستگاه قرار گرفته است اگرچه هواوی حق فروش پی 20 را در ایالات متحده به دلیل نگرانی های امنیتی نداشت.

از دیگر دلایل موفقیت هواوی، وجود گوشی های ارزشمند و میان رده ی سری نوا است که با رشد فروش 60 درصدی توانسته است تعداد کاربرانش را به مرز 50 میلیون برساند.

فروش پرچمدار هواوی در نیمه اول 2018 و رکورد فروش 19 میلیون دستگاه

البته بخش گجت های پوشیدنی هم چندان بی تاثیر نبوده است و با رشد 147 درصدی یکی از دلایل این موفقیت هواوی بوده است.

یکی از اهدافی که هواوی روی آن بسیار تأکید دارد، تبدیل شدن به برترین و بزرگترین شرکت ساخت گوشی در جهان است و در برنامه دارد تا 700 نمایندگی (Experience Stores ) و ده هزار خرده فروشی در سراسر جهان افتتاح کند.

در هفته گذشته هواوی اعلام کرد که درامد این شرکت نسبت به مدت زمانی مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته و به رقم 47.67 میلیارد دلار رسیده است

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است