طرح جدید هواوی برای گوشی های بدون حاشیه

هواوی یک مدل جدید برای گوشی های تمام صفحه ثبت کرده است.

طرح جدید هواوی برای گوشی های بدون حاشیه در ماه فوریه انجام گرفت. این مدل یک طراحی نیمه ماژولار است که در حین اینکه حاشیه های موبایل نازک تر و کم ضخامت تر می شوند، ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و خواص ضد استاتیک حفظ می شوند.

هواوی در این مدل جدید صفحه نمایش را در بین حاشیه های نازک قاب محصور می کند. در واقع لایه نازکی از فریم به صفحه نمایش متصل شده و در نهایت به بدنه اصلی گوشی وصل می شوند. از آنجایی که صفحه نمایش درواقع توسط بدنه اصلی خود گوشی محصور می شود، فشار کمتری از طرف فریم به آن وارد می شود.

طرح جدید هواوی برای گوشی های بدون حاشیه

این شرکت چینی مدعی است که در طرح جدید هواوی برای گوشی های بدون حاشیه با اینکه فریم گوشی کاملا نازک و کوچک است، ولی به خاطر کیفیت بالا و چسب قوی که برای اتصال فریم استفاده شده است، از ویژگی های مقاومتی آن مانند مانند قابلیت ضد غبار و ضد آب گوشی کم نمی شود.

سوال اینجاست که این طراحی نیمه ماژولار واقعا می تواند در بازار فروش واقعی گوشی های هوشمند دوام بیاورد یا خیر؟ آیا هواوی یک طرح واقعی و مطمئن دارد یا فقط از یک طرح آزمایشی و روی کاغذ حرف می کند. در هر صورت از آنجا که فریم و قاب گوشی از شاسی اصلی گوشی جدا می باشند، گوشی های موبایل با نازک تر شدن فریم بیشتر در معرض آسیب و شکستن هستند. اگر ادعاهای هواوی درست باشد، قطعا گام بزرگی در تولید گوشی های بدون حاشیه ایجاد خواهد شد.

 

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است