سریع ترین شارژر هواوی

سریع ترین شارژر هواوی در راه است

سریع ترین شارژر هواوی در راه است. شارژر بعدی هواوی قادر است زمان شارژ دستگاه ها را تا حد زیادی کاهش دهد.

در سال های اخیر تولید کننده های گوشی تمرکز بیشتری روی کاهش تایم شارژ شدن گوشی و شارژ سریع داشتند. حتی اپل هم از این تکنولوژی در سال گذشته استفاده کرد. این تکنولوژی نه تنها روی کم شدن زمان شارژ شدن گوشی تمرکز دارد، که سعی می کند با کوچک کردن باتری ها و افزایش ظرفیت آن ها گام جدیدی در ارتقا عملکرد باتری گوشی های همراه بردارد.

سریع ترین شارژر هواوی

در حال حاضر سریع ترین تکنولوژی شارژ سریع مختص کمپانی Oppo با گوشی Super VOOCمی باشد. این تکنولوژی اخیرا در نسخه Lamborghini به عنوان پرچمدار Find X مورد استفاده قرار گرفته است. در این دستگاه شارژر می تواند باتری 3400mAh را ظرف مدت 35 دقیقه به طور کامل شارژ کند. با این حال به نظر می رسد که کمپانی چینی هواوی سودای رقابیت با شارژرهای سریع Oppo را در سر دارد. در سال 2016 هواوی تکنولوژی Honor Magic را رونمایی کرد که با استفاده از پیکربندی 5V / 8A قادر است باتری ها را ظرف مدت 45 دقیقه شارژ کند. اما ظاهرا شارژر جدید هواوی از یک پیکربندی بسیار قدرتند تر 10V / 4A استفاده کرده است. این پیکربندی اجازه می دهد که توان خروجی تا 40 وات یعنی تقریبا تا 2 برابر شارژر 22 واتی فعلی هواوی افزایش پیدا کند. به طور بلقوه زمان شارژ نیز به کمتر از 30 دقیقه کاهش پیدا می کند. در نتیجه هواوی به زودی اوپو را کنار زده و سریع ترین شارژر دنیا را وارد بازار می کند.

طبق آخرین اطلاعاتی که توسط تیم نمایندگی هواوی ایران جمع آوری شده، در حال حاضر هنوز مشخص نیست که سریع ترین شارژر هواوی کی وارد بازار می شود. اما از آن جایی که دستگاه میت 20 در ماه اکتبر عرضه وارد بازار می شود، احتمالا شارژر سریع در پکیج همین گوشی یا نهایتا در گوشی Premium Mate 20 Pro با نمایشگر اولد انعطاف پذیر 6.9  اینچی قرار خواهد گرفت.

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است