ساعت هوشمند جدید هواوی

ساخت ساعت هوشمند با عمر باتری یک هفته ای توسط هواوی

ساعت هوشمند جدید هواوی و امید به داشتن سهمی از بازار

طبق آخرین صحبتی که مدیر عامل بخش مصرف کنندگان هواوی داشته است، هواوی قصد دارد تا با به کار بردن تکنولوژی‌های جدید از جمله استفاده از باتری با قابلیت نگه داشتن شارژ‌یک هفته، در بازار گجت‌های پوشیدنی هوشمند حضوری فعال داشته باشد.
براساس صحبت‌هایی که ریچارد‌یو مدیر عامل بخش مصرف کنندگان هواوی داشته است هواوی مدعی است با تولید ساعت‌های هوشمند جدید می‌تواند سهمی‌ از این بازار داشته باشد و رقیبی جدی برای محصولات مشابه سایر شرکت‌های این حوزه باشد.

ریچارد‌یو بر این عقیده است که با بالا بردن عمر باتری می‌توان توجه علاقه مندان را به این محصول جلب کرد و از این رو هواوی قصد دارد ساعتی طراحی و به بازار عرضه کند که با‌یک بار شارژ شدن، باتری آن‌یک هفته دوام بیاورد و استفاده شود.

ساعت هوشمند جدید هواوی

ساعت هوشمند جدید هواوی با چیپستی از شرکت کوالکوم

علاوه بر این، هواوی با بستن قراردادی با کمپانی کوالکوم قصد دارد تا چیپست جدیدی برای ساعت‌های هوشمند خود تولید کند تا علاوه بر کاهش مصرف انرژی، بازدهی پردازنده‌ی گوشی به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند.

ساعت‌های هوشمند فعلی به دلیل داشتن ویژگی‌هایی نظیر بلوتوث، روشنایی نمایشگر و وجود سنسورهای مختلف مصرف انرژی بالایی دارند.
حالا هواوی در نظر دارد بدون اینکه ویژگی‌های ذکر شده در بالا را حذف کند، قابلیت هوش مصنوعی را هم به مجموعه ویژگی‌های ساعت هوشمند خود اضافه کند و در کنار آن عمر باتری بیشتری را هم برای آن فراهم کند.
حدود چند ماه پیش هواوی، هواوی واچ دو را معرفی کرد که نسبت به مدل‌های قبلی خود پیشرفت‌هایی داشت به عنوان مثال کاربر می‌توانست با غیرفعال کردن 4G به مدت 36 ساعت از هواوی واچ2 استفاده کند.
باید منتظر ماند و دید که هواوی خواهد توانست این مشکلات را حل کند و چه زمانی به این هدف خود خواهد رسید.

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است