زمان رونمایی از آنر نوت 10

آنر نوت 10 در نمایشگاه IFA 2018 معرفی می شود

زمان رونمایی از گوشی جدید هواوی مشخص شد. این گوشی هوشمند در تاریخ 8 شهریور 97 برابر با 30 اوت 2018 در نمایشگاه بین المللی برلین آلمان(IFA) معرفی خواهد شد.
کمتر از یک ماه دیگر تا برگزاری نمایشگاه IFA در برلین مانده است و در این بین سازندگان گوشی های هوشمند تصمیم به ارائه برنامه های کنفرانسی خود در نمایشگاه کرده اند.
زمان رونمایی از آنر نوت 10

زمان رونمایی از آنر نوت 10 در نمایشگاه IFA 2018 در برلین آلمان مشخص شد

آنر یکی از زیرمجموعه های نام آشنا و محبوب شرکت هواوی نیز قصد معرفی آخرین گوشی خود در نمایشگاه دارد و می خواهد برای این گوشی هوشمند خود، کنفرانسی برای معرفی بهتر محصول خود انجام دهد.
براساس اطلاعاتی که دعوت‌نامه های ارسال شده وجود دارد، این اسمارتفون با فناوری جدید GPU Turbo و قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی خواهد شد. ویژگی های که از آن به عنوان دیوانه سریع، دیوانه هوشمند در تبلیغات یاد شده است.
مطابق انتظار، آنر نوت 10 با نمایشگر بزرگ 6.9 اینچی در کنار چیپست کایرین 970، حافظه ی رم 6 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی، باتری 6000 میلی آمپری، اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی EMUI 8.1 وارد بازار خواهد شد.
هنوز اطلاعاتی درباره ی قیمت آنر نوت 10 در دسترس نیست و احتمالاً فروش آن از هفته‌ی اول و یا دوم سپتامبر رسماً آغاز خواهد شد.

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است