رونمایی نوا3 در ایران

از گوشی های نوا3 و نوا3i هواوی در ایران رونمایی شد

دیروز در طی مراسمی، گوشی های نوا3 و نوا 3i هواوی رسما رونمایی شد. این مراسم در محل مجموعه کارتینگ آزادی و با حضور خبرنگاران برگزار شد. که طی آن خبرنگاران و دیگر علاقه مندان به این حوزه توانستند این دو گوشی جدید هواوی را از نزدیک مشاهده کنند.

در ابتدای مراسم بابک فیاض مدیر مارکتینگ هواوی در ایران آماری از موفقیت های شرکت هواوی طی سال های اخیر ارائه کرد. برطبق آمار ارائه شده، هواوی در سال 2018 میلادی بیش از 100 میلیون اسمارتفون وارد بازار گوشی های هوشمند کرده است.

در این آمار مشخص شد که گوشی میت 10 با فروش 10 میلیونی در صدر گوشی های هوشمند هواوی قرار گرفته است و در رتبه دوم پرچمدار p20 با فروش بیش از 9 میلیون دستگاه قرار گرفته است.

در حال حاضر در ایران 53000 فروشگاه، 3500 مرکز تجربه کاربری و 25 برندشاپ در مجموعه شبکه فروش هواوی قرار دارند.

بعد از سخنرانی بابک فیاض، محمد امین ناهید مدیر روابط عمومی و مارکتینگ هواوی به روی جایگاه آمد تا به معرفی گوشی هواوی نوا3 بپردازد.

در هواوی نوا3 قابلیت های هوش مصنوعی در بیشتر بخش ها به ویژه در حوزه عکاسی به کار گرفته شده است که این گوشی قادر به شناسایی 8 صحنه مختلف در زمان گرفتن سلفی و اعمال تنظیمات مربوط به آن باشد. همچنین در زمان فیلمبرداری با دوربین جلو قابلیت HDR فعال می شود.

طبق ادعای هواوی عکس هایی که با این گوشی گرفته می شود را می توان به صورت پوستر 1.5*2 متر چاپ کرد.

دیگر مشخصات شاخص هواوی نوا 3 عبارتند از:
نمایشگر 6.3 اینچی فول ویو
چیپست کایرین 970
6 گیگابایت رم
128 گیگابایت حافظه داخلی
دوربین پشتی دوگانه با 16 و 24 مگاپیکسل رزولویشن
و باتری 3750 میلی آمپر ساعت
این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و ارغوانی iris وارد ایران خواهد شد.

و مشخصات هواوی نوا 3i عبارتند از:
4 گیگابایت رم
128 گیگابایت حافظه داخلی
دوربین دو گانه 16 و 2 مگاپیکسلی
دوربین جلو 24 و 2 مگاپیکسلی
باتری 3340 میلی آمپر ساعت

نوا 3i در سه رنگ مشکی، سفید و ارغوانی iris در ایران به فروش خواهد رسید.و در آخر به قیمت ها می رسیم که هواوی نوا 3 با قیمت 499 دلار و نوا 3i با قیمت 359 دلار عرضه خواهد شد.

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است