آپدیت های دوماهانه هواوی

آپدیت های دوماهانه هواوی

برخی از دستگاه های هواوی هر دو ماه یک بار به روزرسانی می شوند

همانند رقیب هواوی در کره جنوبی یعنی سامسونگ، این کمپانی نیز سعی دارد دستگاه های خود را هر دو ماه یک بار آپدیت کند. درواقع این کمپانی پرچمدار خود در سال 2016 یعنی Huawei P9 را به روزرسانی کرد و سیستم عامل آن را به اندروید اوریو 8.0 ارتقا داد. البته این مورد تنها ارتقا گوشی از سال 2016 می باشد.

آپدیت های دوماهانه هواوی

طبق آخرین خبرهای تیم نمایندگی هواوی ایران، هواوی در تلاش برای بهبود روز به روز دستگاه های خود اعلام کرد که دستگاه های 2017 و 2018 خود را هر دو ماه یک بار به روزرسانی خواهد کرد. این کمپانی اشاره مستقیمی به دسته خاصی از گوشی ها نکرده است اما به نظر می رسد که این برنامه آپدیت های دوماهانه هواوی بیشتر به سمت پرچمداران این کمپانی چینی هدایت می شود. در ابتدا به روزرسانی ها شامل آخرین تغییرات و آپدیت های اندروید می شود. با این حال هواوی قصد دارد برخی از ویژگی های جدید را هم در این آپدیت ها بگنجاند. درواقع در اولین سری آپدیت ها این کمپانی قابلیت Face Unlock را به تعدادی از دستگاه های جدید از جمله Huawei P20 و  P20 Pro و Mate 10 و Mate 10 Pro, P10 و حتی Mate 9 از سال 2016 اختصاص داد.

همچنین این کمپانی چینی برخی از ویژگی های امنیتی را در گوشی های میان رده مانند Nova 3e، Nova 2 Lite و Nova 2i ارتقا داد.

برنامه آپدیت های دوماهانه هواوی برای برخی از گوشی های هوشمند با نگاهی به برنامه ماهانه گوگل قطعا کامل نیست اما به هر حال یک گام رو به جلو محسوب می شود. حتی با پشتیبانی گوشی های هوشمند از قابلیت Project Treble قادر خواهد بود تا به روزرسانی را هر چه بهتر انجام دهد. البته همه چیز به برنامه ها و اهداف خود کمپانی هواوی بستگی دارد.

آپدیت های دوماهانه هواوی دیدگاه

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است