آپدیت دوربین Huawei P20 Pro

آپدیت دوربین Huawei P20 Pro

به نظر می رسد که Huawei P20 Pro یک موفقیت بزرگ برای هواوی در بازارهای اروپای غربی است. اما در ایالات متحده هواوی باید با دیگر برندهای چینی موجود در بازار رقابت کند.

طبق بررسی های ما Huawei P20 Pro یکی از بهترین دوربین ها را در بین کالاهای موجود در بازار دارد. اما این بدان معنا نیست که هیچ جایی برای بهبود این دوربین وجود ندارد. جدیدترین به روزرسانی ها برای گوشی های هوشمند هواوی شامل تغییراتی در دوربین این گوشی ها بوده است پچ امنیتی نیز در ماه ژوئن اعلام می شود.

آپدیت دوربین Huawei P20 Pro بیشتر جنبه بصری دارند. برای مثال دکمه زوم به قسمت پایین صفحه نمایش منتقل شده است در حالی که دکمه ضبط به جای دایره یک آیکون مربع شکل است.

همچنین بهینه سازی هایی برای کاهش مصرف انرژی و بهبود عملکرد کلی سیستم و ثبات کارایی آن ارائه شده است. علاوه بر این صفحه نمایش برای بهبود تجربه کاربری بهبود داده شده است.

Huawei P20 Pro

بعد از آپدیت دوربین Huawei P20 Pro در نهایت به روزرسانی باید مشکلی که پیش از این در این گوشی ها مشاهده شده است را برطرف کند. و آن هم این مورد است که زمانی که برای پاسخ به تماس ها دستیار صوتی گوکل را صدا می زنید، دستور شما با تاخیر عملی می شود.

ظاهرا این نسخه جدید تنها از طریق ریکاوری آپدیتر خود هواوی در دسترس است. اما OTA نیز باید به زودی بتواند این قابلیت را ارائه بدهد.

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است