آپدیت اندروید 9

اخبار و اطلاعیه های آپدیت اندروید 9

آپدیت اندروید 9

اندروید یک پلتفرم معروف و محبوب در سراسر دنیا به حساب می آید و اگر سیستم عامل آی او اس که برای گوشی های آیفون مورد استفاده قرار می گیرد را در نظر نگیریم، اندروید سیستم عامل بی رقیب موبایل در جهان است. آپدیت اندروید 9 سرو صدای زیادی به پا کرده است و همه منتظر هستند تا ببینند با ارائه آپدیت اندروید 9 برای تلفن همراهشان چه قابلیت هایی به آن ها اضافه می شود!

اندروید با هر به روزرسانی تغییراتی در ظاهر، امکانات و امنیت ایجاد می کند که باعث بهبود کاربری و رضایت بیشتر مخاطبان می شود. بسیاری از کاربران منتظر هستند تا آپدیت اندروید برای موبایل آن ها ارائه شود و از این امکانات و قابلیت های جدید بهره مند شوند.

آپدیت اندروید 9 برای سامسونگ

آپدیت اندروید 9

در میان تمامی شرکت های بزرگ موبایل در جهان، سامسونگ کامل ترین و دقیق ترین برنامه را برای به روزرسانی محصولات خود ارائه کرده است. با توجه به برنامه ای که سامسونگ ارائه کرده است، به روزرسانی موبایل ها به آپدیت اندروید 9 چیزی در حدود یکسال طول می کشد و تا اواخر سال 2019 تمامی گوشی هایی که این امکان برای آن ها فراهم است، از اندروید پای بهره مند خواهند شد.

( نام اندروید 9 ، پای است.) بر اساس لیستی که سامسونگ منتشر کرده است گلکسی اس 9 اولین موبایلی خواهد بود که به اندروید 9 مجهز خواهد شد. اپدیت اندروید برای این موبایل در ماه اول سال 2019 یعنی ماه ژانویه ارائه می شود و کاربران می توانند آن را بر روی موبایل خود نصب کنند.

گوشی های گلکسی نوت 9 نیز این اندروید را در حدود ماه فوریه دریافت خواهند کرد و کمی بعد از کاربران گلکسی از این امکانات بهره مند خواهند شد. گوشی های A 8، note 8، S 8 و A 9 نیز در ادامه به آپدیت اندروید 9 خواهند رسید.

گوشی های S 7 و S7 Plus در لیست آپدیت اندروید 9 قرار ندارند و احتمالا دلیل آن این است که هنوز به آخرین آپدیت اندروید 8 (اوریو) به روزرسانی نشده اند. این خبر شاید چندان برای کاربران این موبایل ها خوش نباشد اما احتمال این که به زودی از دیگر آپدیت های اندروید بهره مند شوند وجود دارد.

آپدیت اندروید 9 برای گوشی های هواوی

آپدیت اندروید 9

شرکت چینی هواوی نیز یک برنامه برای آپدیت موبایل های خود به اندروید 9 ارائه کرده است. طبق این برنامه، گوشی هایی مانند Mate 10 و Mate 10 Pro و همچنین P 20 و P 20 Pro از اولین گوشی هایی هستند که این به روزرسانی برای آن ها ارائه خواهد شد.

هواوی که رابط کاربری EMUI را مدت هاست به عنوان رابط کاربری خود انتخاب کرده است و آن را بر روی اندروید 9 نیز سوار کرده است تا کاربران با فضای آشنای قدیمی اما با ظاهر و امکاناتی جدید روبرو باشند. طبق اعلام هواوی گوشی های زیر از تاریخ 19 آبان امکان استفاده از آخرین آپدیت اندروید را دارند (البته این تاریخ برای کاربران در کشور چین است و احتمالا کاربرانی که در دیگر کشورها هستند باید کمی بیشتر منتظر بمانند.):

• P 20
• P 20 Pro
• Mate RS
• Mate 10
• Mate 10 Pro
• Honor 10
• Honor V10
• Honor Play

هواوی در به روزرسانی اندروید و رابط کاربری خود بسیار هوشمندانه و خلاقانه عمل کرده است و هوش مصنوعی آن نیز تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. این به روزرسانی بسیار روان تر و سریع تر از نسخه های قبلی خواهد بود. همانطور که گفتیم هوش مصنوعی در این آپدیت به شکل چشمگیری پیشرفت کرده است.

در این آپدیت اندروید 9 موبایل عادت های کاربر را می شناسد و آن ها را در نحوه عملکرد خود تاثیر می دهد. به عنوان مثال اگر شما همیشه بعد از چک کردن فیس بوک خود عادت دارید که مرورگر کروم را باز کنید، موبایل شما پس از باز شدن فیس بوک، مرورگر کروم را آماده می کند تا بعد از دستور شما با سرعت بیشتری آن را باز کند.

بنا بر اعلام شرکت هواوی، عملکرد رابط کاربری EMUI 9 چیزی در حدود 50 درصد روان تر از نسخه 8 آن است.

آپدیت اندروید 9برای ال جی

آپدیت اندروید 9

شرکت ال جی همواره سابقه بدی در ارائه آپدیت ها برای محصولات خود داشته است. آپدیت اندروید 9 برای موبایل های ال جی مطابق آن چه که انتظار داشتیم دیرتر از سایر شرکت ها ارائه خواهد شد! طبق اعلام این شرکت کره ای، اولین به روزرسانی برای موبایل G7 ارائه می شود که زمان تقریبی آن در سه ماه ابتدایی سال 2019 تخمین زده شده است.

البته این زمان برای کاربرانی که در کره هستند در نظر گرفته شده و مسلما سایر کاربران در دیگر کشورها باید زمان بیشتری برای آپدیت صبر کنند. سایر موبایل های ال جی مانند G6 نیز از آپدیت هایی بهره مند خواهند شد که طبق گفته این شرکت کارایی و امنیت آن ها را ارتقاء خواهد بخشید.

در مورد زمان ارائه به روزرسانی برای این موبایل ها اطلاعاتی بیان نشده است.
شرکت ال جی به زودی از رابط کاربری اختصاصی خود به نام LG UX رو نمایی می کند و در موبایل های این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اندروید 9 نیز دارای ویژگی ها و برتری هایی نسبت به نسخه های قبلی خود می باشد. این ورژن بسیار روان تر از نسخه 8 است. به نظر می رسد با سبک تر شدن و کمتر شدن دستورهای برنامه نویسی آن، دارای سرعت بیشتری است و دستورات کاربران را سریع تر اجرا می کند.

همچنین امنیت موبایل ها نیز با بهره مندی از آپدیت اندروید 9 بالاتر خواهد رفت و آرامش خاطر بیشتری خواهند داشت. تلفن همراه خود را به روز رسانی کنید و از قابلیت های این سیستم عامل محبوب لذت ببرید.

1 دیدگاه

    1. گوشی هواوی میت 10 لایت چرا بروزرسانی اندروید 9 براش نیامده. راهنمایی بفرمایید. الان اندروید 8 هستش. پس 9 کی میاد بسلامتی.
      از شرکت درخواست بدین

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است