آموزش فعال سازی وای فای کالینگ بر روی هواوی p10

آیا تا بحال به برقراری تماس از طریق شبکه wifi  یا به عبارتی وای فای کالینگ فکر کرده اید؟ شاید تا 100 سال پیش بشر هرگز فکر نمی کرد که بتواند بدون هیچ سیم و یا کابلی از یک نقطه دنیا با نقطه ای دیگر ارتباط برقرار کند اما امروزه این کار بسیار پیش پا افتاده و ساده است؛ به حدی که حتی یک کودک که قادر به شمارش اعداد هست نیز می تواند با فشار دادن چند دکمه این کار را عملی کند. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی نحوه فعال سازی Wifi calling بپردازیم.

انسان دائما در حال یافتن راه هایی برای زندگی آسان و بهتر است و چه بهتر که این مزایا هزینه ای را نیز برای او در پی نداشته باشند!

اساسا ایده ابداع تلفن همراه برای برقراری و ایجاد ارتباط بین افراد بود و با گذشت زمان و ورود smart phone ها به عرصه رقابت کم کم تلفن های همراه به دستگاه هایی همه کاره تبدیل شدند.

بررسی نحوه فعال کردن وای فای کالینگ در گوشی هواوی p10

اغلب افراد با شنیدن نام wifi به یاد اینترنت و یا مودم های ADSL می افتند؛ اما لازم است بدانید که شبکه WIFI دنیایی گسترده و هزار تو است که با وارد شدن به هر بخش دنیای جدید پیش روی شما ظاهر خواهد شد.

وای فای کالینگ یکی از جدید ترین امکاناتی است که توسط برخی تلفن های هوشمند پشتیبانی می شود و با استفاده از آن شما قادر خواهید بود به کمک یک شبکه WIFI بدون پرداخت هیچ هزینه ای با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنید.

  1. برای فعال سازی وای فای کالینگ هواوی p10 ابتدا به یک شبکه وای فای متصل شوید.
  2. از منوی اصلی وارد قسمت settings شوید
  3. در این قسمت به سراغ گزینه “more” یا “بیشتر” بروید
  4. وارد قسمت وای فای کالینگ شوید
  5. “wi-fi calling” را به حال فعال یا “enable” در آورید
  6. تبریک می گوییم! عملیات با موفقیت انجام شد.

آموزش فعال سازی وای فای کالینگ بر روی هواوی p10 دیدگاه

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است