میت 20 پرو

نگاهی بر میت 20 پرو پرچمدار جدید هواوی

 

گوشی موبایل میت 20 پرو از شرکت هواوی یکی از پرچمدارهای سال 2018 به حساب می آید و می توان میت 20 پرو را در رده گوشی های قدرتمند بازار قرار داد.

سری میت گوشی های هواوی معمولا دارای صفحات بزرگ و باتری های قوی هستند و میت 20 پرو نیز از این قاعده پیروی کرده است. اگر شما هم طرفدار فبلت ها هستید این موبایل می تواند یکی از گزینه هایی باشد که شما را راضی خواهد کرد. این گوشی را می توان به عنوان بزرگترین موبایل ساخته شده از سری میت دانست چرا که با صفحه نمایش 6.39 اینچی خود اندازه نسبتا بزرگی دارد. همچنین این نکته نیز قابل ذکر است که گوشی Mate 20 دارای یک نوع معمولی و Mate 20 pro می باشد که این دو گوشی در عین شباهت های بسیار دارای تفاوت هایی نیز هستند. با وجود آن که نسخه pro دارای قابلیت های بیشتری است اما همچنان یک موبایل قدرتمند و جذاب برای کاربران به حساب می آید.

میت 20 پرو
میت 20 پرو

ساختار گوشی هواوی میت 20 پرو

ساختار موبایل میت 20 پرو را می توان یک ساختار زیبا و قابل قبول دانست. این گوشی موبایل دارای ابعاد 157.8 در 72.3 در 8.6 میلی‌متر می باشد و 189 گرم نیز وزن دارد. جنس بدنه میت 20 پرو را در عقب و جلو شیشه تشکیل داده است و فریم آن یک قاب آلومینیومی است. این پرچمدار هواوی دارای گواهینامه IP68 می باشد و در برابر آب نیز مقاوم است. البته مقاومت آن در برابر آب در عمق 2 متری به مدت 30 دقیقه است! تعداد سیمکارت های Mate 20 pro دو سیم کارت است که هر دو در سایز نانو قابل استفاده هستند.

سخت افزار و نرم افزار Mate 20

پس از آن که ساختار این گوشی را مورد بررسی قرار دادیم وقت آن است که بدانید با چه امکاناتی در این پرچمدار قدرتمند سر و کار خواهید داشت. میت 20 پرو از نسحه 9 اندروید بهره می گیرد و این یک نقطه قوت برای کاربران به حساب خواهد آمد. تراشه Hisilicon Kirin 980 نیز از دیگر ویژگی های قابل اتکای این موبایل می باشد. پردازنده مرکزی گوشی Mate 20 pro نیز یک پردازنده 8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.6 گیگاهرتزی و دو هسته‌ی 1.92 گیگاهرتزی و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتزی) می باشد که می توان آن را بی نقص دانست. پردازنده گرافیکی Mali-G76 در میت 20 پرو به کار گرفته شده است که در کنار سایر امکانات سخت افزاری این موبایل، می تواند تجربه کاربری فوق العاده ای را برای مخاطبان خود به جای بگذارد. در مجموعه می توان گفت که هیچ کم و کاستی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در این موبایل وجود ندارد و پرستیژ خود به عنوان یک پرچمدار را کاملا حفظ کرده است.

رابط کاربری EMUI که چند سالی هست به عنوان رابط کاربری اختصاصی هواوی شناخته شده است نیز در میت 20 پرو به کار گرفته شده است. نسخه 9.0 این رابط کاربری جدیدترین نسخه آن است که عملکردی کم نقص و کاربر پسند دارد.

حافظه داخلی موبایل میت 20 پرو نیز دو نوع دارد. یک مدل با حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه با 6 گیگابایت رم و مدل دیگر 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه با رم 8 گیگابایتی می باشد. کارت حافظه جانبی نیز بر روی این موبایل قابل نصب است که می توان تا 256 گیگابایت به حافظه آن افزود. البته جایگاه کارت حافظه با شیار سیم کارت دوم مشترک است و مجبور هستید که بین استفاده از دو سیم کارت و یا کارت حافظه یکی را انتخاب کنید.

میت 20 پرو
میت 20 پرو

از دیگر ویژگی ها و امکانات این گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باتری 4200 میلی آمپر
  • پشتیبانی از شارژ سریع
  • USB Type-C
  • فناوری های GSM / HSPA / LTE
  • حس گر اثر انگشت
  • فیس آیدی

 

صفحه نمایش میت 20 پرو هواوی

صفحه نمایش 6.39 اینچی میت 20 پرو از نوع AMOLED لمسی خازنی می باشد که دارای کیفیت بسیار بالاییست. این صفحه نمایش قابلیت نشان دادن 16 میلیون رنگ را دارد. رزولوشن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ نیز باعث شده است که کیفیت نمایش تصویر در Mate 20 به شکل قال قبول و حتی بسیار خوبی باشد. صفحه نمایش این غول هواوی توسط کورنینگ گوریلا گلس محافظت می شود و کاربران می توانند با خیال آسوده تری با این گوشی رفتار کنند. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش میت 20 می توان به پشتیبانی از HDR10 ، فضای رنگ DCI-P3   و هماهنگی با EMUI 9.0 اشاره کرد.

دوربین میت 20 پرو هواوی

این غول هواوی دارای دوربین های با کیفیت و فوق العاده ایست. دوربین اصلی این موبایل سه گانه است! این سه گانه قدرتمند شامل 40 مگاپیکسل (f/1.8, لنز عریض، لرزش‌گیر اپتیکال، 27 میلی‌متری) و 20 مگاپیکسل (f/2.2, لنز فوق عریض) و 8 مگاپیکسل (f/2.4, لنز تله‌فوتو) می باشد. ترکیب این سه گانه کیفیت بی نظیر و فوق العاده ای را به ارمغان می آورد و هر کاربری را به متحیر خواهد کرد.

از قابلیت های دوربین Huawei Mate 20 pro می توان به برچسب‌گذاری جغرافیایی, فوکوس لمسی, تشخیص چهره و لبخند, پبهره‌مندی از لنزهای لایکا، فلاش دوگانه‌ی LED، پانوراما و HDR اشاره کرد. همچنین دوربین سلفی نیز 24 مگاپیکسل است و یک لنز 26 میلی متری با پیکسل 1.4 میکرومتر در آن به کار رفته است.

با این تفاسیر می توان دوربین های هواوی میت 20 پرو را از جمله نقاط قوت آن در نظر گرفت. قطعا این عاملیست که بسیاری از افراد را برای خرید این گوشی تشویق خواهد کرد.

میت 20 پرو
میت 20 پرو

اسپیکر

اسپیکرهای میت 20 پرو دو کاناله هستند که کیفیت پخش صدا را به حد قابل توجهی افزایش می دهند. همچنین درگاه USB این موبایل نیز به عنوان یک خروجی برای صدا مورد استفاده قرار می گیرد که دلیل این کار حفظ تقارن در طراحی ظاهری گوشی می باشد.

 

در نهایت می توانیم بگوییم که این گوشی سرشار از نوآوری های جذاب از طرف هواوی است. اگر به دنبال یک موبایل با کیفیت همراه با بهترین و جدیدترین امکانات حال حاضر دنیا هستید، می توانیم با قاطعیت میت 20 پرو را به شما پیشنهاد کنیم. قیمت این موبایل در حال حاضر در حدود 1000 یورو می باشد. Mate 20 در عین قیمت نسبتا بالایی که دارد کیفیت و پرستیژ را به شما هدیه خواهد داد.

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است